.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ۲۶ درصدی ترددها در شمال در مقایسه با قبل از کرونا
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد در طرح نوروزی امسال در مقایسه با سال ۹۸ "قبل از کرونا" ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش شمال نیوز، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آخرین آمار تردد در محورهای استان در نوروز امسال، اظهار کرد: با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا پایان روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه بیش از ۴۳ میلیون و ۵۱۷ هزار تردد انواع وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی این استان ثبت شده است که میزان ثبت تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۴ درصد افزایش داشت.

وی گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان به استان‌های مجاور به بیش از ۴میلیون و ۳۰۰هزار تردد رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشت.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: تردد در طرح نوروزی امسال در مقایسه با سال ۹۸ «قبل از کرونا»  ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

این مسؤول یادآور شد: پُرترددترین محورهای استان طی این مدت ساری ـ قائمشهر و برگشت، بابل ـ بابلسر و برگشت و آمل ـ محمودآباد و برگشت بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه بیشترین پلاک‌های غیربومی مشاهده شده مربوط با استان‌های تهران و البرز، خراسان رضوی، اصفهان، گیلان و فارس و قم بوده است، تصریح کرد: در این مدت سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف سرعت بیش از ۱۵۴هزار تخلف سرعت لحظه‌ای و متوسط را ثبت کردند  که این عدد حدودا کمتر از یک درصد کل ترددها بوده است.

وی در پایان گفت: رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه‌ها به لحاظ جوی و ترافیکی و همچنین انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت و نرم‌افزار تلفن همراه ۱۴۱ مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.